tisdag 19 oktober 2010

Läkarbesök 101014

Var dags idag att gå till läkaren för att diskutera fortsatt behandling för B12 Bristen. De bestämdes att jag skulle ta fler prover imorgon på fastande mage och att han sedan skulle höra av sig. Jag tycker inte att jag märker någon skillnad därför ville han ta proverna. Så de är bara att lyda.
Soc ringde i veckan och ville kolla läget lite och hon vill ju som alla andra veta vad vården tycker, tror och tänker kring mig. Hur mycket orkar jag jobba och med vad och så. Försökte prata med läkaren om de idag. Men han visste knappt vad soc, ams och Team Linus är. Så han ska prata med min andra/ordinarie läkare. Hon är ju överläkare och förmodligen mer insatt i det. Han skulle höra av sig men förmodligen vill han att en sjukgymnast gör en bedömning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar