tisdag 19 oktober 2010

101004

Är ju så dålig på att skriva vad som händer. Fastnar lätt vid ett och samma ämne. Har ju blivit massa om Fibro och B12 bristen. Men ska försöka blogga lite annat med. ViktVäktarna har ju varit de stora ämnet sedan i Januari men nu lär de komma lite nyheter framöver. En nyhet är önskelista. Just nu står de nästan inget men de lär komma. Varför önskelista? Jo för att de är kul. De kommer mest vara inredning, kläder och liknade. Och de är ju intressant tycker i alla fall jag. Ett nytt intresse i mitt liv är Cult Design. Inrednings saker, kommer en sida med bilder framöver.


Aktivitet /Praktik 
Har påbörjat en praktik på ett företag nu. Kommer att vara där tre dagar i veckan med varierade tider då jag måste anpassa efter sprutorna. De kommer säkerligen bli lite jobbigt men också lärorikt och intressant.

Soc
Dom finns kvar runt mig. De är dom som ser till att jag har ekonomi och så.

Ams
Har hjälpt till så jag fått börja med praktik.

Team Linus
Dom finns också kvar. Dom gör dock inte så mycket mer än och tycker och finns med på möten.

Rehabsamordnare
Har ingen ny efter ”T”. Vet inte om jag kommer få någon heller.

Tandläkaren
Uppehåll tillsvidare pga värken och sprutorna. Men ska återupptas.

ViktVäktarna
Går fortfarande där. De är ju gratis nu. Kommer förmodligen inte att gå alla veckorna men ibland i alla fall. De är ju bra för att hålla koll på vikten och få nya checklistor eftersom jag fortfarande skriver ner allt jag äter.

Power Plate
Uppehåll. Men måste verkligen försöka komma iväg snart igen. Bara kroppen vill de.

Vänner  Ja de är väl något som inte finns så många av i mitt liv.  Och då menar jag riktiga vänner som hör av sig, och som bryr sig om mig och som jag bryr mig om. Dom behöver inte bo i ens närhet. Bara dom finns. Gillar verkligen inte folk som man bestämmer saker med och så hör dom inte ens av sig.  Dåligt…  Alla verkar bara försvinna.  Vart är alla?? Eller är jag inget rolig längre…. Ni vet ju vart jag finns om ni vill något….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar