torsdag 8 oktober 2009

Mina Etiketter

Mina Etiketter
Kommit lite nya.

Böcker: Läser en del när jag orkar, de brukar gå i perioder. Här kommer jag presentera dom böcker jag läser.

Bloggen: Sånt som rör bloggen. Typ antal besök.

Efit: Ett foto i timmen. Är precis som de låter och är två gånger i månaden. http://ettfotoitimmen.se/

Foto: Alla foton som finns här i bloggen.

Hemmet: Här kommer de komma bilder på hur de se ut hemma hos mig. Och annat som rör hemmet. Typ inredning.

Lillebror: Är precis som de låter. Kommer att skriva om Lillebror här.

Mat: Gillar att testa nya saker och att göra om recept. Kommer att komma en del recept och bilder.

Shopping: De är roligt så här kommer de komma bilder på de jag köper.

Mina sjukdomar: Här kommer de finnas info om mina sjukdomar.

Speedway: De är ju mitt största intresse så de lär skrivas en del om de.

The: Dricker de en hel del. Så här kommer jag skriva om de.

Tävlingar: Jag är med i.

Vardag: Ja de är väl de jag gör på dagarna hemma.

Film: Ser en del filmer så här kommer jag skriva om dom jag ser.

Tv-program: Ser en del tv-program så här kommer jag skriva om dom jag ser.

Rosa Bandet 2009: Allt som rör Rosa Bandet 2009.

Smk Motala Bil:
Saker som handlar om just de.

Ams: Allt som rör arbetsförmedligen.

Ekonomi: Precis som de låter.

FK:
Försäkringskassan.

Soc: Allt som har med soc att göra.

Sjuk: Allt som har med mina sjukdomar att göra.

Etiketter: Om alla dom olika sakerna ovan.

Migrän:
Som de låter.

Skolios: Som de låter.

Von Willebrands sjukdom:
Som de låter.

Astma:
Som de låter.

Värk: Som de låter.

EDS: Ehlers Danlos Syndrom

Länkar: När jag länkar till något.

Jag testar: När jag testar nya saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar