söndag 2 januari 2011

Års berättelse 2010

Tänkte att jag var tvungen att sammanfatta året som gått.
Vart inte så mycket men de har ändå varit händelserikt. Allt står ju inte med här… Nu är de dags för nya tag och hoppas på att 2011 blir ett riktigt bra år.


Januari
Började med viktväktarna.
Letade efter en praktikplats.

Februari
Praktik på kontorsförrådet = en daglig verksamhet.

Mars
Praktik på kontorsförrådet = en daglig verksamhet. Slutade där då dej passade mig. Hör liksom inte till den gruppen som behöver gå på en dagligverksamhet.
Fyllde 21år.

April
Vart dålig på att blogga.

Maj
Bestämde målvikt på 59kilo på viktväktarna

Juni
Vart dålig på att blogga.

Juli
Gick i mål på viktväktarna med vikten 59,1kg Började med jämvikt.

Augusti
Gick jämvikt hos viktväktarna.

September
Vart klar med jämvikten hos viktväktarna och blev Guldmedlem.
Fick min fibromyalgi diagnos.
Bytte vårdcentral.

Oktober
Fick reda på att jag har B-12 brist.
Började på en ny praktikplats.
Fick reda på att 8 av 9 av mina leder är generellt överrörliga. Och de är ett tecken på EDS.
Påbörjade min laktosfria kost.

November
Påbörjade en arbetsförmåga utredning.
Började på en distanskurs för fibromyalgi. Slutar i februari 2011.

December
Går fortfarande på viktväktarna. Min vikt låg på 57,9kg innan juluppehåll.
Får beskedet att remiss är skickad för EDS utredning.
Börjar samla papper till ansökan för aktivitetsersättning.
Påbörjar smärthanterings kurs hos min vårdcentral. Dock enskilt då jag ej fixar grupp och det tempot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar