måndag 9 november 2009

Dagar som varit

Vaccinet. Nu är de mer än en vecka sedan jag skrev. Den sista lilla värken försvann den 2/11.
Men en nya spruta ska ju tas efter tre veckor och inom åtta veckor efter första sprutan.

Värkkursen fick brevet den 2/11 alltså förra måndagen. Tror faktiskt att jag ska gå den.
Pratade lite med ”C” om de idag när jag var hos henne på soc. Och hon tyckte också de. Och att jag skulle passa på nu efter jul då jag har frikort.

Isspeedway Cloetta Center 2009.
Var verkligen super roligt. Alla förare bjöd verkligen på sig själva. Dock var de lite kallt. Men de får man ta. Kommer ett inlägg senare bara om isspeedwayen med bilder.

Möte med soc. Gick jätte bra. Känner ”C” sedan tidigare då jag hade henne som handläggare perioden sist då jag hade försörjningstöd. Vi pratade lite om samordningsteamets planering och värk kursen och gick igenom hur man fyller i ansökan varje månad. Gick jätte bra.

Forum. Är medlem i olika forum, Men funderar starkt på att gå ur dom. Folk har sådana konstiga åsikter. Och klagar och kastar skit på folk. Och de är en massa med personliga påhopp. Bland annat tyckte en tjej att man inte fick blogg om man var sjukskriven. För orkade man blogga så orkade man jobba. Frågade om man inte fick skriva dagbok heller… De svarade hon tyvärr inte på. Vad tycker ni om den saken?? Skriv en kommentar.

Värken: Har inte mått så jätte bra. Haft mycket värk i kroppen, Men tack och lov så har huvudvärken hållit sig borta. Har haft migrän en gång sedan sist och huvudvärk en gång. Och de är väldigt bra.

Journaler Smärt och Rehab. Har mailat dom flera gånger då kopiorna inte kommit. Idag kom läkarens journal. Men de saknades från psykologen, sjukgymnasten och arbetsterapeuten. Så fick maila igen. Då de gjordes en stor bedömning när jag var där.

Händer framöver:
Hemlig Resa ska jag kanske på, Har anmält mig men de beror lite på hur jag mår.
Var inte så många andra heller som skulle med.

Ljus Party och de har jag ju tidigare skrivit om.

Jul Fest Smk Motala Bil. Ska jag också på. Men datum och tid tror jag inte är bestämt riktigt. Men de brukar vara i slutet på November.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar