söndag 1 november 2009

Ny månad och nya saker som ska göras/hända

Som jag skrivit om tidigare som tog jag vaccinet i Torsdags. Har fortfarande pytte lite ont i armen, Mest när jag lyfter armen högt eller ligger på den, Annars så känns de nästan inget.
Bortsett från de har jag mått bra.


Fick mail från Rehabsamordnaren Tove i fredags. Hon hade fixat info om kursen. Hon skickade de hem till mig per brev. Så får de nog i början på veckan som kommer.
Ska bli intressant att läsa lite om kursen i att hantera värken.


Händer framöver

Isspeedway Cloetta Center läs mer om de på Piraternas Hemsida


Möte med Soc fick brev om de i torsdag eller fredags minns inte riktigt. Hon kunde inte närvara på mötet med samordningsteamet. Så hon vill väl träffa mig själv istället.
Och förmodligen vill hon inget viktigt.


Hemlig Resa ska jag kanske på, Har anmält mig men de beror lite på hur jag mår.
Var inte så många andra heller som skulle med.


Ljus Party och de har jag ju nyss skrivit om.


Jul Fest Smk Motala Bil. Ska jag också på. Men datum och tid tror jag inte är bestämt riktigt. Men de brukar vara i slutet på November.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar