söndag 4 oktober 2009

Tillbaka igen

Har bestämt mig för att börja blogga igen... Kanske inte så rolig läsning. Men numera kommer min blogg vara en slags ventil för vad som händer i mitt liv. En del kallar de terapi att blogga om de som är jobbigt... Att de blir ett sätt att lätta på trycket. Och att komma ihåg vad de är som hänt och händer i mitt liv.
Jag kommer inte att låsa något på denna blogg. Utan jag vill att de som skrivs här stannar här.
Och de är inget som ni som läser här behöver berätta för alla ni känner. Hoppas ni respekterar de. Mitt liv är mitt liv fast jag bloggar.



Vad har hänt sen sist då. Delar upp de i olika etiketter och inlägg.. Detta kan verka lite rörigt.. Men de är svårt att minnas allt och till min hjälp har jag bara dom foruminlägg och mail jag skrivit.

Mer blir de imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar