lördag 24 oktober 2009

Tillbaka igen

Nu är jag tillbaka igen. Mått dåligt och inte orkat skriva.
Kan bara skriva dumma värk. Den är inte alls min kompis.
Vad har då hänt sen sist.

Mötet med Samordningsteamet som skulle vart denna veckan vart inställt. Henrietta var sjuk. Ny tid vart på Torsdag. Fick en lite bra nyhet också om man får skriva så. Agneta kommer ej närvara på möte nu i början då samordningsteamet ej tycker att jag ska söka jobb. Då dom anser att jag inte klarar av de med min värk. Håller helt med. Utan samordningsteamet ska hitta på något annat.

Jobb behöver jag inte söka för att få behålla mina pengar från soc. Utan dom nöjer sig med planering från samordningsteamet nu så länge. Hur länge de kommer vara så vet jag inte.


Angående att ringa Rolfs chef vill Tove att jag väntar med till jag vart på första mötet med samordningsteamet. Varför vet jag dock inte.


Har beställt journal kopior från Smärt och Rehab på Us. Kan vara bra att läsa igenom dom då Tove skulle läsa igenom dom till mötet på Torsdag. Hade ju nämligen många ömma punkter när jag var där. Ändå fick jag ingen diagnos. Eller så såg dom väl inte att de kunde vara Fibromyalgi. Eller så ville dom inte ställa den diagnosen.



Orken och värken blir tyvärr värre och värre. Och inte klarar jag av speciellt mycket innan jag blir sämre heller. Tyvärr.

Mamma, jag och Helen var på City Gross efter lunch i Tisdags. När jag kom hem på eftermiddagen hade jag huvudvärk, var jätte trött och hade ont i hela kroppen. Slutade med migrän den kvällen. Ändå var vi inte borta många timmar.

Samma visa vart de på Onsdag kvällen efter jag vart på Cloetta Center. För att kolla inför Is-Speedwayen. Och då var jag bara borta några få timmar.


Torsdagen var jag extra trött och hade mer ont än vanligt. Och fortfarande är de inte riktigt bra för att kallas för en bra dag med mina mått i trötthet och värk.
För tröttheten och värken försvinner aldrig.

Sen torsdagen tills idag. Har jag inte gjort något speciellt. Film, Data, Vila och läsa är lugna och bra saker att göra när man inte mår bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar