fredag 28 maj 2010

Bestämande av målvikt

Har länge väntat med att skriva något negativt om vv då jag på de stora hela tycker de är ett jätte bra ställe och med sunda tankar.. Men nu har jag börjat märka lite dåliga beteenden…

Ska berätta vad som hände för ett tag sedan.
Var lycklig över att jag gått ner men 10% och ville bestämma en målvikt. Men då hade konsulenten glömt sin vikttabell. Så de gick inte och hon lovade vi gör de nästa vecka. Okej. Ny vecka, och dags att bestämma målvikt, först hittade hon inte men tillslut så. Och vi diskuterade fram en målvikt som jag även bestämt mig för lite hemma. Sen sa hon bara innan hon skrev på mitt vägningskort att jag skriver de på delmål. Bara så du vet ifall du ändrar dej. Eller kanske för att hon ska kunna pressa mig att gå ner ännu mera när jag nått de delmålet/målet. Och de är bara för att efter jag gått i mål och gått 6 veckor jämvikt så är jag guldmedlem och får gå gratis på vv möten så länge jag inte går upp/ner 2 kilo och kommer minst var tionde vecka. Och då tjänar dom/hon inga pengar på mig.

1 kommentar:

  1. Målviktstabellen finns för övrigt i Välkommen-broschyren som man får på sitt första möte, så det var konstigt att din konsulent inte ens hade den.

    SvaraRadera