onsdag 6 oktober 2010

Jakten på diagnos del 5 101002

De börjar nog sjunka in att diagnosen är klar nu. Även om de känns lite osäkert , eftersom han velade lite. Fast jag har ju misstänkt detta hela tiden. Att de är fibro. Dock så var B
12 brist en nyhet för mig. Undra hur länge jag kan ha haft de utan att veta om de?? Och varför fick just jag den bristen och vad beror bristen på? För jag kan ju inte ha haft den hela livet….? Nu ska jag i alla fall ta sprutor. Ska be sköterskan på måndag att kolla om jag ska ta sprutor varannan dag i två veckor ej helgerna eller om jag ska ta alla tio på tre veckor med helgerna inräknade. Är lite oklart där. Och sedan ska jag på ett besök till läkare ”R” för att diskutera fortsatt behandling. Har stora problem med att svälja tabletter så hoppas på att man kan underhålla med sprutor också fast mer sällan… Har inte velat blogga förens nu om allt detta därför kom alla dagarnas text upp samma kväll på bloggen. Har ju velat låta allt sjunka in och fått bekräftat via intyg att jag har fibro. Vill ju inte hålla på och ändra mig hela tiden bara för att läkaren gör de..
Tänk på att detta inlägg är skrivet den 2/10-210

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar