onsdag 20 januari 2010

Första veckan med ViktVäktarna

Min startvikt på vv 11/1-2010 var 71.6kg

19/1-2010 Första veckovägning på vv ligger vikten på 70.5kg = -1.1kg

Min startvikt hemma 70.8kg

20/1-2010 Första veckovägningen hemma ligger vikten på 69.6kg = - 1.2kg

Kvar till mina 10% mål
ViktVäktarna 6.5kg
Hemma 6.6kg


Vad hände på mitt andra möte hos Vv??
Jag fick väga mig och sedan var de dags för veckans lektion.
Där konsulten pratar om Veckans viktiga som jag skrivit om nedan.
Sedan får man gå hem.


Speciella teman
Vecka 2 Mättnad de är ett häfte man får att läsa och sätta i sin pärm och de pratar inte konsulten något om vilket jag trodde och skrev om sist.



Varje vecka
Kommer att se ut så att man väger sig och går på en lektion där konsulten pratar om Veckans Viktiga som också är ett litet häfte som man får. Jag skulle snarare vilja kalla de veckotidning.

Hur tycker jag att första veckan har gått??
Tycker de har funkat väldigt bra. Har nästan inte varit hunrig alls och tycker att mina dagliga Pro Points räcker till. Vissa dagar får jag äta mer än vad jag tänkt mig eftersom jag har pp kvar. Veckobonusen första veckan gick åt. Men de var en hel del oplanderade saker och att jag inte hunnit handla hem nyttig mat. Men nu andra veckan kommer de
nog funka mycket bättre och hittills har jag inte rört veckobonusen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar