söndag 1 november 2009

Snart dags för Ljusparty

Har aldrig haft de själv förut utan bara varit på party. Var förra hösten hos Inger. Var mysigt och de fanns massor med fina saker. Och nu till i år har de kommit mer doftfria ljus vilket är bra. Då både mamma och jag är känsliga för dofter.



Mitt tidigare inlägg om Partylite med bilder.




Delar av inbjudan jag skickat ut. Har jag missat dej. Hör av dej.

Du är välkommen på Ljusparty hos mig Tisdagen 17/11-2009
Svar om du kommer eller ej senast den 9/11-2009.

På Partyt kommer de vara dragning i ett lotteri som man kan köpa lotter till.

Kan du inte komma. Men ändå vill beställa. Hör av dej.

Kan du tänka dej att ha en egen Partylite visning hemma hos dej och själv bjuda gäster?
Tala då om de.

Kram från Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar